Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 66,94 zł
Tytuł: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy
Autor: Stabryła Adam
Wydanie: 1
Rok: 2000
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 378
ISBN: 9788301166403
"Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.

Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia."