Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
- Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
-
Dostępność:
Produkt dostępny
- szt.
- 59,41 zł
Tytuł: Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Autor: Drapińska Anna
Wydanie: 1
Rok: 2012
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 310
ISBN: 9788301170486
Autor: Drapińska Anna
Wydanie: 1
Rok: 2012
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 310
ISBN: 9788301170486
"Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością."
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością."