Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 59,41 zł
Tytuł: Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor: Cybulski Krzysztof
Wydanie: 1
Rok: 2015
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 286
ISBN: 9788301163570
"Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży,
formułowanie strategii sprzedaży,
organizowanie procesu sprzedaży,
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców,
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich."