Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
- Producent: Scholar
-
Dostępność:
Produkt dostępny
- szt.
- 28,84 zł
Tytuł: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Autor: Miszczyński Miłosz
Rok: 2023
Format: None
Stron: 258
Okładka: Miękka
ISBN: 9788367450010
Autor: Miszczyński Miłosz
Rok: 2023
Format: None
Stron: 258
Okładka: Miękka
ISBN: 9788367450010
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.
Prof. dr hab. Maria Romanowska
Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.
Prof. dr hab. Maciej Zastempowski