Unity i C# Podstawy programowania gier

  • Producent: Helion
  • Dostępność: Brak
Tytuł: Unity i C# Podstawy programowania gier
Autor: Ross Ewa, Ross Jacek
Rok: 2022
Format: 15.8x23.5cm
Stron: 176
ISBN: 9788328392373
"Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!
Poznaj środowisko pracy
Naucz się tworzyć sceny
Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity!
Instalacja i przegląd środowiska pracy
Podstawowe operacje i komponenty Unity
Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
Podstawy programowania w języku C#
Typy danych i konstrukcje programistyczne
Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!"