Strategiczna karta wyników firm usługowych

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Dostępność: Brak
Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowych
Autor: Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen
Wydanie: 1
Rok: 2013
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 264
ISBN: 9788301162597
"Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
menedżerów firm usługowych,
specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
przedsiębiorców."