Socjologia komunikacji i mediów
- Producent: Oficyna Naukowa
-
Dostępność:
Brak
Tytuł: Socjologia komunikacji i mediów
Autor: Maigret Eric
Rok: 2015
Format: 14.0x21.0cm
Stron: 512
ISBN: 9788377370094
Autor: Maigret Eric
Rok: 2015
Format: 14.0x21.0cm
Stron: 512
ISBN: 9788377370094
"Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu."
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu."