Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

  • Producent: PWE
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 41,74 zł
Tytuł: Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor: Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Rok: 2022
Stron: 350
"Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem – a nawet „apokalipsę detaliczną”, ale inne – jako niezwykłą okazję.

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.

Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy."