Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

  • Producent: CeDeWu
  • Dostępność: Brak
Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Łodziana-Grabowska Joanna
Wydanie: 1
Rok: 2014
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 190
ISBN: 9788375567274
"Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy."