Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

  • Producent: CeDeWu
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 39,53 zł
Tytuł: Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Autor: Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Rok: 2021
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 162
ISBN: 9788381023245
"Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.

Z książki dowiesz się:

- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?"